Muffins och Michael Jackson, M&M!

Det första jag fick höra när jag steg upp var en mycket ironisk kommentar om hur pigg och alert jag såg ut följt av ett roat skratt. Tack mamma nu kände jag mig mycket mer taggad för skolan. Kom iaf iväg och hade världens längsta miljökunskap. Men Ullis fick svara på rätt intressanta frågor om hur miljögifter kommer ut för killar eftersom tjejer gör sig av med gift när de föder barn. Någon hade en teori som hon kommenterade med att isåfall borde killar vara giftfria.

Sen har vi lärt oss blommor som vi plockade igår på exkursionen efter Midnattsolsstigen. Under den vandringen råkade jag säga till en MSP2:a att hon såg ganska cp ut när hon gick. Trodde ju det var carro med skadade tån! Tjejen låtsades att hon inte hörde och jag låtsades att jag inte sagt nåt. 
Fick också lära mig att bära 12 glas samtidigt och hur man dukar. Helt okej kurs den där serveringen. Lätt är ju bara förnamnet.

Det blir ingen Kebnetur på projektet heller. Vet inte ens vad det blir för projekt. Ska lösa det imorgon. Får jobba satan imorgon också. Hade ju tänkt jobba ifatt lite skolsaker idag meeen det blev muffinsbak och lyssna på min återfunna Michael Jackson-skiva. Mycket trevligt! Men jag känner mig minst sagt oproduktiv med alla högar som växer runt mig. Det löser sig sen. Allt löser sig om man ignorerar det tillräckligt länge. (?)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort