och mitt i chocken tackade jag och log

Jag har sällan varit så ful i håret som idag när jag klev ut från frisören på stan. Aldrig efter att jag har varit och klippt mig iaf. Hon tvättade inte mitt jätteskitiga hår och klippte i och fixade det på endast 10 min! Borde tagit en bild men jag slängde mig i duschen så fort jag kom hem för att rädda situationen innan någon hann upptäcka katastrofen.

Direkt efter frisörbesöket gick jag och tröstshoppade reakläder och gjorde årets kap. Två par byxor för mindre än140kr. Då var jag nöjd igen. Och när jag såg världens största påse med miniToblerone på bordet hemma.

Kommentarer
Emelie

Hmm, det lät inte kul. Inte kul alls faktiskt. Tur att det finns sådana saker som billiga byxor och toblerone här i världen :)

2010-01-29 @ 13:17:50
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort