arbetsskadad

Vi använder alldeles för mycket tipex där jag jobbar för att det ska vara hälsosamt. Stryker över ord efter ord efter ord i ungefär 11h. När jag på kvällen igår skulle läsa min bok kunde jag bara se orden strykas över och förvandlas till vita hål i texten. Mycket irriterande! Som en följd blev tvungen att dubbelkolla ibland om ordet verkligen var kvar eller läsa det flera gånger om det hann försvinna innan jag läst det. Det borde vara varningstext på förpackningen. "Tippex dödar" eller kanske något mindre dramatiskt.

Såg en kille i fikarummet tidigar i veckan som var så himla lik någon. Efter att jag klurat ett bra tag och stirrat lite för länge kom jag fram till att det kändes som nåt i Star Wars i alla fall. Ja så måste det vara. HELT säkert. (Absolut inte Luke Skywalker) Tillslut slog det mig; Jabba the Hut! Vilken tur att jag aldrig hann börja tänka högt..


Kommentarer
Agnes

Hahaha, jag har också sett en person som såg ut som Jabba the Hut! :o Tänk att det finns två!

2010-01-11 @ 21:56:25

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort