På resande fot

Nu har vi lämnat vårt älskade Champlung Mas i Kuta och sitter på en restaurangi Ubud bland en hel massa träd, blommor och buskar och äter friterade löv. Det är till skillnad från Kuta tyst här och verkligen inte överbefolkat. Carro sa att det var som på begravning men jag tycker det är harmoniskt. Våra grannar består av en handfull fransmän, australiensare och några hundar. Dessutom bor vi bredvid en balinesisk aerobicstudio som sätter igång med sina dunkadunka-pass då och då.
Allt har inte gått helt smärtfritt heller, Carro går på antibiotika för sitt flip-flopskavsår och jag har svullnare fötter än någonsin. Trodde jag skulle spränga mina gladiatorsandalen här om kvällen. Ett särskilt ilsket myggbett fick en tå att svälla upp och bli nästan oböjlig också så vi haltade fram båda två ett tag.
Första hotellet från balkongen.
Badrummet i våran tvåvåningscottage.
Resultatet av semesterpromenerande.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort