Vågor, sol och pool

Efter en evighetsflygning med förlamad rumpa som följd steg vi ur planet och i en vägg av fukt och värme. Sen dess har vi varit klibbiga med undantag från på hotellrummet. Vi har tillbringat dom första dagarna på stranden och irrat runt längs gatorna för att hitta just stranden, eller hitta hem till hotellet igen. Ingen karta och inget lokalsinne så det tog sin tid. Men när vi väl kom fram var det helt underbart. En man på stranden kände sig tydligen tvungen att stanna och be mig smörja in mig idag. För att jag är så lysande eller för att jag just badat vet jag inte. Vill inte gissa.
På flyget
Surfskola, vilket vi inte hann med..
Porten till havet

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort