Hur lär man sig att göra saker i tid?

Vad jag skrattade hårt när jag läste en annons på fb där de hade skrivit att 15 april var en torsdag. Efterblivna annonsörer tänkte jag och suckade. Alla vet väl att sista ansökningsdagen till högskolan är 15 april som är en FREDAG. Det har jag ju vetat i två veckor. Det är fredag som gäller. Fredag, fredag, fredag. Veckan efter påsklovet. Inte glömma. Och för en gångs skull glömde jag inte. Jag hade helt jävla fel. Fel åt fel håll.

Jag har ju gjort en ansökan, men inte bekräftat min identitet. Så om det inte gör nåt att man gör det senare så är det lugnt. Det är lugnt ändå för jag ska inte flytta nånstans. Söker bara för att, ja, varför inte.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort