you're using your headphones to drown out your mind

Spotify förstör mitt liv. Åtminstone mina studier. Jag blir helt hypnotiserad av denna underbara gratisvärld av musik att jag fastnar vid datorn i timmar. När jag har gjort allt på datorn som man möjligtvis skulle kunna se som någorlunda nödvändigt, kollat facebook och läst bloggar kan jag bara sitta och lyssna. Göra ingenting och lyssna. Så himla oeffektivt. Hade jag haft en dator i köket hade det ju förstås inte vart några problem med att plugga matte och lyssna på musik samtidigt. Men nu är det inte så. 

Nu lyssnar jag hellre på Florence and the machine's skiva tre gånger istället för att skriva klart en rapport eller lära mig om differentalekvationer.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort