frost, snö och is

Det blev en fin jul i år också även om granen var lite kortare än vad som egentligen är okej, julgodisarna aldrig blev färdiggjorda, julbakandet var i det närmaste obefintligt och antalet människor i vardagsrummet var färre än vanligt. Jag var otroligt nöjd med alla presenter och var ganska chockad av antalet paket då jag önskat mig ungefär 2 saker. Men det är ju så det ska vara; man ska få sånt man inte vet att man vill ha men inte vet hur man ska klara sig utan när man väl har fått det.

Ikväll tar jag igen mig från gårdagen, spelar mitt nya simsspel med mumier, myser med familjen, spelar geni med världens bästa och ungefär enda kusin, kollar robinson, dricker te ur min största, nyaste och finaste tekopp och njuter av den allra sista julstämningen för i år. På måndag blir det jobb tre veckor framåt och någon slags vardag så innan dess ska jag väl dricka så mycket te och julmust som möjligt och hoppas på lite fortsatt julefrid.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort