Här går man och lever

utan att någon vet vad man sysslar med. Därför tänkte jag faktiskt uppdatera lite.

Sen jag tog studenten har jag verkligen inte åldrats med värdighet. Ett ryggskott eller sträckning förra veckan fick mig nästan att svimma vid ögonblicket för händelsen. Det var ett traktordäck på Pakksuniemis strand som orsakat denna förödelse men efter någon timmes vila och åtskilliga yogapositioner senare för att kunna sitta på ett anständigt sätt så kunde den skröppliga damen Agda 75 med vänninor köra sig hemåt. Ont har jag fortfarande men är i alla fall i stånd att gå. "Mogen nog att prata pension?" frågade en road Caroline.

Kanske inte, men idag har jag återigen visat bevis på min (över)mognad genom att ta mig till banken och börja fondspara och skaffa internetbank så jag kan förvalta mina ofantligt stora rikedomar. Det ni!


Kommentarer
Emelie

Det lät inte särskilt kul alls. Vi hamnade i liknande situationer du och jag, bara det att jag skadade svanskotan istället för ryggen. Hoppas du får ordning på dig iaf.

Det heter inte övermognad, det heter vuxenpoäng! ;)

2010-09-14 @ 10:22:23

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort