vardagens tillfälligheter

Hittade en ungefär 6 år gammal blandskiva på mitt skrivbord idag. Sen kom jag på att jag har en stereo i mitt rum som aldrig någonsin används. Så jag satte i skivan och förundrades över att musiken kunde komma någon annanstans ifrån än från datorn. Vilken uppfinning det där med CD-spelare är! En sån måste jag definitivt ha när jag flyttar hemifrån. Sen blev jag väldigt glatt överraskad av att den första låten var en Red Hot Chilli Peppers-låt och precis rätt låt. Första gången jag förstår den. Och vilken bra musiksmak jag hade redan på den tiden tänkte jag men fick ändra åsikt efter att någon okänt boyband började sjunga saker som "I'm your back door-lover".

När det började spraka alldeles för mycket i högtalarna fick jag försöka ställa in ljudskärpan med volymratten (ja den är gammal och skruttig och har sina små egenheter) och plötsligt börjar den skaka som en tvättmaskin. Inte bra, inte bra alls tänkte jag och fick tillslut dödförklara den. Men radion funkar fortfarande och jag gillar musikhjälpen!



Take it away I never had it anyway
Take it away and everything will be ok


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort