för mycket av ingenting

Jag är helt otroligt jävla bra på en sak som jag absolut inte vill vara bra på. En sak som man gör lite mot sin vilja för att man vill. Jag syftar på att göra ingenting. Idag har jag lyckats med bedriften att kolla Dirty Dancing för första gången och tycka att det var en tämligen töntig film. Patrick Swayze var ju inte ens snygg. Sen har jag bara ägnat mig åt min specialtalang.

Jag har funderat mycket på hur jag ska kunna tvinga mig själv till saker jag vill men ändå inte vill göra och jag har kommit fram till att det är lättare att tvinga andra till saker än en själv. Samtidigt är det lättare att tvinga sig själv till saker eftersom allt hänger på en själv. Väldigt förvirrande vilket i kombination med särannas uppkomst då och då leder till att jag känner mig lite lätt schizofren. Men jag och säranna ska fortsätta fundera på det där som kallas självdisiplin.

Till en annan sak: vi tog bort tjockismirre aka kubiken (1dm3) i helgen. Anledningen var att hon blivit sned och lutade åt vänster. Ibland tippade hon och rullade över på rygg. Det gillade hon inte och så blev det lite knepigt att ta sig fram för henne också. Mamma hade en teori om att hon fått en stroke, och ja det verkade ju så. Det var lite sorgligt fast jag inte trodde att det skulle vara det.


Hon luktade lite piss men jag tyckte om henne ändå.


Kommentarer
Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 23:10:13
Hemsida/blogg: http://smsalåna.nu

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort