I got some catch up to do.

Har väl hunnit göra en del saker sen sist som att fjällvandra 3 dagar uppe i vistas, ha högar med skolarbete att ta itu med, tappa mobilen i toan (den klarade sig oskadd som tur var), åka till Älvsbyn med linda och hälsa på märta.

Jag började kl 12.55 idag och lyckades ändå vara sen för att jag var och tränade så jag har haft en halvtimme skola idag ungefär. Sen var jag ju tvungen att äta en chokladmuffin så jag blev kvar ett tag till. Men det är alltid trevligt sällskap vid skåpen :)

Nu ska jag försöka jobba ifatt de där 15 sidorna i matten eller vad det var. Just nu är jag inte efter i geografi, that's it.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort