framtiden är räddad

Det blev en mycket trevlig finlandstur i fredags och jag trodde jag skulle dö innan vi ens kommit till coop. Antingen i en bilolycka eller kvävas av mitt eget skratt. Vilken bra dag jag hade då alltså! Fick ju självklart med mig diverse drickbara saker hem. Mumin- och turtlesdrickorna rekomenderas ej. Fick lite dåligt samvete sen för att jag behandlat röda Gunhild så vårdslöst men hon hade tydligen klarat sig helskinnad. Hon (och mina medpassagerare) kan ju ha behövt lite spänning i vardagen också.

Resten av helgen har varit mys och plugghelg. Precis vad jag behövde. Har inte sådär jättemycket att göra längre men det fick mitt rum lida för. Det börjar bli svårt att ta sig fram till sängen. Mycket att kliva över om man säger så. Jag och Carro har lyckats komma på en utmärkt projektidé också vilket känns så himla skönt. Hade nästan kunnat börja få panik för det där annars. och det händer ju aldrig mig. allt är alltid lugnt.




Kommentarer
Emelie

Mumindrickan smakade ju skit, bara socker och färgämne... Usch. Fast det andra drickbara rekommenderar jag lite bättre :)

2009-09-21 @ 22:19:00
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort