och så kom vintern

Har nog haft min värdelösaste vecka någonsin förra veckan. I princip bara plugga, sova, träna, äta. Möjligtvis något som jag inte kommer ihåg också. Helt värdelöst.

Kan ju säga grattis till min lillasyster som fyllde år i måndags. Hela 14 år. Stort! Hon fick ingen present av mig för mitt konto är tyvärr tomt. Varför sätter ingen in pengar där? Banken t.ex. borde ju se att det är katastrof på g där. Är det inte det man har dem till? Så att de ska ta hand om kontot också när det krisar.

Skolfotografering igår. Vi körde en normal bild förutom klara och emelie som satsade på lite posing. Men vilken lögn. Vem fan är normal i våran klass? Jag övervägde att köra jesusharetthallelujamoment-posen men då borde de andra ha sett extremt frälsta ut samtidigt så det blev inte så. Kanske på våran tilläggsbild? Jag är ju rutinerad jesus look alike sen våran christmas play osv. Innerst inne kanske jag tror att jag är jesus, jag vet inte.

Fick ett mycket exklusivt brev idag från statistiska centralbyrån med en enkät om att plugga på universitet. Jag var tydligen en av 5000 utvalda/ stackars satar. Men jag valde att känna mig speciell. Och jag hoppas ju att de inte har skrivit så och skickat till varenda en som går 3:e året. Som såna där "lotter" man kan få med reklamen och ALLTID vinner på.

och förresten, nu jävlar är det vinter här! Har inte hunnit göra snöänglar än. Vilken skam!


Kommentarer
Emelie

Jag fattar inte ens att vi orkar låtsas vara normala. Det drar ju nästan skam över våra namn...

2009-10-10 @ 20:29:33
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
Carro

Jag fick också en sån där svarapåsakerduinteharenaningomblankett så du och jag är tillsammans speciella. Fräsigt ;P Jag valde dock att slänga det där häftet, var så svårt att veta vad jag skulle kryssa i! Inte vet jag vad jag ska läsa på universitetet.

2009-10-12 @ 18:21:51
Hemsida/blogg: http://carolinebucht.blogg.se/
anna

wow! och jag var så duktig och fyllde i svaren. det fanns som tur var många "jag vet inte"-alternativ.

2009-10-16 @ 00:35:33
Hemsida/blogg: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort