jag ser mitt golv gott folk!

Det kan väl tyckas som en självklarhet men icke. Inte om man bor i mitt rum. Jag har under ett antal veckor kunnat gå 5 steg rakt in i mitt rum och nästan ett steg tvärs över. Inte mycket att leva på alltså. Nu efter att jag tagit bort två stolar, två kartonger och diverse stök kan man ta nästan 4 steg tvärs över och jag kan inte sluta titta på mitt golv. Tänk att det fanns så mycket golv i mitt rum! Det är vardagslycka.

Min söndag höll dock på att sluta lite olyckligt. Höll på att köra på en kille som skulle över övergångsstället utanför sporthallen. Och vad jag skämdes när han, och jag med för den delen, insåg att jag inte skulle stanna. Jag bromsade väl lite halvhjärtat och såg allmänt skräckslagen ut när han nästan fick slänga sig undan. Så halt som det var så hade jag ändå inte kunnat stanna om jag försökt. Inte bra. Jag glömmer ofta att jag faktiskt måste stanna eller sakta ner om en människa ska kunna gå över vägen utan att bli påkörd. Jag kopplar inte riktigt. Hoppas ju verkligen att det ska dröja många år innan jag skadar någon. Hur fick jag körkort?

Kommentarer
Märtis

hahaha. du är så fin anna! och så jävla dålig bilförare. du köpte ditt kort. visst gjorde du?

2009-10-13 @ 00:02:18
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/
anna

nej men jag log, såg trevlig ut och låtsades att jag visste vad jag höll på med. Det fungerade.

2009-10-16 @ 00:34:01
Hemsida/blogg: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort