jag går i maskeradtankar

Det hade ju varit kul att se ut som något annat på Halloween så jag och Sofia raidade stadens affärer igår i hopp om att hitta något intressant eller i varje fall inspirerande. Häxkläder och liknande känndes inte så spännande och vi blev väl överhuvudtaget inte så mycket klokare. Men vi hittade sprayfärg till håret. Mycket intressant. Jag ville ha lila eller guld och sofia vitt. Sen vad vi skulle se ut som eller om vi ens skulle se ut som nånting annat än bara konstiga personer var lite oklart. Vi beslöt oss för att fundera på saken över helgen.

Snart blir det att åka på bio. Inglorious Bastards med Linda och Isak. Viktoria var ju egentligen den som skulle sällskapa med mig men svininfluensan tog henne. Obehagligt. Men jag får iaf äta popcorn ikväll!


Kommentarer
Märta

vad kan jag säga. jag är avundsjuk. inte på filmen men på sällskapet. vad fusk. och vad mysigt...

2009-10-24 @ 21:27:31
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/
Emelie

FILMEN ÄGER!

Jag är för övrigt mycket nyfiken på eran utklädning :)

2009-10-24 @ 21:31:54
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
anna

ja den är sjukt bra!

och märta du har ju iaf ett antal kossor. det har inte vi. inte nån i hela kiruna faktiskt!

2009-10-27 @ 18:09:57

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort