playing in the woods

Hade en väldigt konstig skoldag igår; 2 lektioner men kom ändå hem vid 6. Miljökunskap på morgonen och servering på eftermiddagen. Som för övrigt är en jätterolig kurs! Till och med när man kraschar glas som jag gör. Bara fyra timmars hål där i mitten men då hann jag med en massa saker som att träna och gå på stan med Viktoria. Hittade då de första vinterskor som jag inte tycker ser ut som cp-skor (såna där specialbeställda från sjukhuset för folk som inte kan gå ordentligt) men då fanns ju inte min storlek såklart. Men det fanns i G-vare! Hur jag ska få hem dom är ett annat problem. Får nog kontakta någon på plats.

Gårdagens märkligaste var ju i alla fall när jag såg Emelies krambjörn springa på löpbandet iförd ett par inter sport-badtofflor. Såna där slip-in som flippar när man går. Vad tänkte han där?

Idag lekte jag med Caroline och en stol i skogen. Det var kul, det var knepigt och det var otroligt märkligt. Men det är vårat projektarbete.

Kommentarer
Emelie

Man upphör liksom aldrig att förvånas över Krambjörnarna.

Nu är jag lite nyfiken på stolen i skogen?

2009-10-23 @ 12:29:53
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort