valborg med allt vad det innebär

Jag var tyvärr tvungen att bege mig till skolan vid 9 för att göra kemiprov. Vilket gick rätt bra och var det enda jag hade den dagen. Och så fick jag ju äta plättar! Kom hem innan 12 nångång och det var så sjukt skönt med lov. Äntligen. Som jag och Carro har kämpat den här veckan.

Vid sju åkte jag upp till ango på inflyttningsfest. På bolki var det tvåvåningsfest, trevliga människor, otrevliga människor, lite slagsmål och som vanligt någon som tyckte jag var lik någon. Låter egentligen inte så kul men det var det bortsett från några detaljer. På stan var det bara fjortisfylla och poliser. Inget för oss. Träffade också några trevliga rymdare någonstans som bekräftade alla mina fördommar om att de är lite mer eller mindre speciella. En av dem hade en vikingahjälm på sig eftersom valborg tydligen är en vikingahögtid. haha. Kvällen avslutades på empes med världens godaste hamburgare. Jag fick ingen mjukglass igår men jag var rätt nöjd ändå. Det får kanske bli idag istället.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort