Dags för hjärnröntgen?

Lyckades få med mig min min något handikappade syster på promenad idag. Trots att hon stukade båda fötterna samtidigt i torsdags när hon spelade fotboll. Men klart att hon lyckades med det, hon tillhör ju familjen annorlunda som A-H kallar oss. Jag hämtade henne från en kompis på torsdagkvällen och hon haltade jättelångsamt och såg jättesär ut. Även det ett familjedrag. 

Under promenaden började det låta i mitt huvud igen. Ljud som inte ska vara där men ändå är det. Jag har stört mig en del på det återkommande knäppandet i huvudet som uppstår när jag går ibland. Det låter lite som att något sitter lite löst och liksom slår mot något hårt när jag går på ett visst sätt. Ibland knäpper det mitt uppe på huvudet och ibland lite mer i nacken. Har hunnit skämta om att jag skulle ha en skruv lös men det skulle kanske förklara en del. Eller så har alla såna här knäppningar i huvudet. Jag vet inte. Är det så?


Kommentarer
Anonym

Mitt huvud knäpper på samma sätt, började för tre veckor sen.. och det knäpper bara då jag går. Det låter ungefär som att man snäpper en nagel mot en annan om du förstår. Har du något svar på vad det är?:)

2010-10-27 @ 19:53:29

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort