nej tack

Något nationellt prov i engelska ska jag aldrig aldrig mer göra. Nu var den pesten över. Otroligt bra tycker jag. För det mesta är väl engelskan om inte rolig så i alla fall uthärdlig. Ända tills man drar igång med nationella. Det är kanske mest för att jag alltid ligger på gränsen då. Eller precis precis under. Jag fick t.o.m. vg++ förra året. Vad fan? Och hon kunde inte ge ett mvg- istället av nån anledning.

Idag kom vårens första vinterdag. Marken var vit igen men det smälte som tur var bort sen. Vi hade ju t.o.m. riktigt fint väder. Snart kanske man kan börja hoppas på lite riktig värme. Nu ska jag upp och kolla hockeyn med Sanna och Carro. Väldigt spännande skulle jag tro att det blir.

Attans. Jag glömde fråga Hanna idag om hon har skaffat en gris åt mig än. Vilken som helst går bra. Men tänk om de slutat med grisar? Hemska tanke..

Kommentarer
Sanna

Jo, fast matchen gick ju inte så bra!

2009-05-09 @ 12:12:08
Hemsida/blogg: http://emmotsanna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort