name that song

Jag har ett mycket irriterande problem. Jag hörde en jättejättebra låt igår på radio men de sa aldrig vad den hette. Men det gör ju ingenting för de har ju låtlistorna på internet tänkte jag. Sen visade det sig att det inte fanns några låtlistor från kl16 på lördagen och min låt spelades vid 17.30. Till och med söndagens låtar finns där nu. Så otroligt frustrerande. Varför gör de så? Nu måste jag ju sitta och lyssna konstant på radio tills den spelas igen. Helvete det har jag ju inte tid med.

Detta är ändå mitt minsta problem. Sitter i panik och skriver min psykologifördjupning som ska in på tisdag. Dessutom har jag biologiprov på morgonen innan vi börjar på tisdagen och maD-nationella efter att vi slutat. Och efter det ska jag hem och packa ihop mina saker och dra till Barcelona vid 6 på onsdagmorgonen. Det klagar jag ju inte över. Men det är den lilla detaljen som ställer till det så mycket samtidigt som det är det enda som får en att stå ut.
Nu ska jag samla mig lite och psykologianalysera som aldrig förr.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort