det kallas frihet

Idag är det dags för avfärd mot gränsen för att kolla tävlingar och födelsedagsfirande. Jag har tagit "ledigt" resten av veckan. Kommer förresten bara att ha en svenska- och en idrottslekton nästa vecka då jag ska ta riskettan en dag och köra halkbana en annan. Minst sagt skönt! Jag har nästan sommarlov ju. Och nästan körkort.

Nu måste jag steka köttfärsen jag har tjatat om att jag skulle bli  tvungen att faktiskt köpa och steka själv. Ja jag bor hemma och handlar därför inte mat allt för ofta. Det ska iaf tas med till gränsen. Sen håller jag på att packa allt som jag inte ens har börjat packa ner. Men det beror inte bara på min vanliga förmåga att skjuta upp saker utan på att jag tvättade nästan alla kläder jag äger igår. Det var extremt duktigt tycker jag. Förutom kläderna ska min 5kilos hög med skolböcker med. Tur att jag kommer slippa släpa runt på mina saker allt för mycket.

Jag måste också nämna hur evigt tacksam jag är för att Viktoria skänkte mig Spotify. Jag är frälst. Just nu lyssnar jag på en oändlig lista med Keane-låtar. Mycket för att jag fick ett galet glädjesms av Märta om att Keane var senaste bandsläppet på Peace&Love. Om jag blev lycklig! Det var den enda bokningen jag saknade för att göra den festivalen komplett. De är faktiskt likvärdiga med The Killers. Så Hultsfred: Släng dig i väggen!


Keane- somewhere only we know


Kommentarer
Henke

Nej nej, Hultsfred har Killers + Kings of Leon och det är mycket mycket svårslaget :)

2009-05-12 @ 14:27:41
robert

Hultsfred >> Peace and Love :)

(>> betyder mycket större än enligt formelsamlingen)

2009-05-12 @ 20:00:21
The one and only

ni har FEL, FEL, FEL!

2009-05-18 @ 23:32:30
Hemsida/blogg: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort