det här är definitivt början på slutet

Nu har jag exakt 15 dagar kvar i skolan och det är så sjukt lite. Det är lite värre för alla andra som inte åker bort till Gränsen en vecka eller till Barcelona. Kring 20 skulle jag tro. Inte så mycket det heller. Men jag är ju verkligen inte sysslolös. Har ett antal nationella prov att göra + nåt biologi- och kemiprov.

Det var förresten möte idag om Barcelonaresan. Allt är bokat och klart nu så det fattas bara att packa alla saker för om 3 veckor drar vi. Ska och fixa VISA-kort imorn så jag slipper ha så mycket kontanter. Som vi har blivit varnade för ficktjuvar. De ska tydligen vara helt galna där. Well well, det lär vi föhoppningsvis aldrig få bekräftat.

      

Kommentarer
Emelie

Men som vi alla vet så är det definitivt mera värt att åka till Skåne istället för Barcelona... Host host. Nej jag skojar. Jag är faktiskt sjukt avis på er :P

2009-05-06 @ 15:01:52
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort