de vet alldeles för väl vad de håller på med

Jag och Viktoria har haft mjukglasspremiär idag. Det var helt underbart gott och dessutom behagligt i solen till skillnad från förra årets premiär då jag,Carro och Sanna mer eller mindre frös ihjäl. Men vi kämpade oss igenom och nånstans var det också rätt gott om man bortser från kylan. Jag hann också få reda på att mitt pass är giltigt tills nästa år när jag var ner på polisstationen. Synd att bilden på det är jätteful och jag alldeles för snål för att skaffa nytt.

Ebba var nyss in och rullade iväg med min tv. Men det var helt okej för jag hatar den. Den har bara samlat damm sen nån gång i julas då jag för sista gången försökte kolla på den. Det går sällan bra eftersom man måste ändra  läge på antennen beroende på vilka kanalen man vill zappa mellan. Nej jag kan inte kolla på tv någon längre stund utan att zappa igenom i alla fall 10 kanaler bara för att ha koll på läget. Jag kunde inte ha någon koll what so ever så jag gav upp för länge sen och förflyttade mig till vardagsrummet. Sen levde jag lycklig i alla mina dagar.

Något helt skandalöst damp förresten ner i brevlådan idag: H&M Autumn. Upprörande! Vem orkar bry sig om höstkläder när vi knappt fått vår? Ska man börja köpa säsongens kläder ett halvår innan säsongen börjar? Så att de hinner ligga i garderoben och bli tråkiga långt innan det passar att använda dem? Smart drag av företaget men så otroligt förödande för en stackars students ekonomi. Jag bläddrade ändå igenom hela katalogen, fast väldigt irriterat istället för euforiskt. Men jag vägrar beställa något på många månader.

Kommentarer
Sanna

Haha jo ni ser en aning galna ut :P



Det är en helt annan sak när sommarkläderna kommer mitt i vintern, då ser man ju fram emot att använda dom iallafall, annat än med tråkiga höstkläder..

2009-05-05 @ 11:21:29
Hemsida/blogg: http://emmotsanna.blogg.se/
Märta

jag tror hm har planeringsångest. typ som jag. Kanske vinterkatalogen kommer någon gång nästa vecka då?

2009-05-06 @ 23:24:00

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort