Dags att byta upp sig

Min lilla genomskinliga nyckelringsgris från Nordea har börjat se aningen sliten ut. Den har brutit ena foten på grund av Carro som kallblodigt lät den stackarn falla hela vägen ner för eltrappan och landa på betonggolvet. Sen har jag vid ett tillfälle av dåligt omdöme målat ögonen lila så den ser ut som en alien. Av den anledningen har jag bett och bönat Hanna att skaffa mig en splitterny gris direkt från banken. Hon är nämligen kund där och kan utan att skämmas gå in och kräva en gris. Helst vill jag ha en grön. Någon tyckte jag skulle skaffa en riktig gris och det är klart att det också hade kunnat fungera bra. Tänk bara att ha en liten kulting med nycklarna runt halsen i ett litet band. Sen skulle jag ju bli tvungen att dressera den så att jag kan  ha den som vaktgris/bodyguard också. När den växer upp kommer den ju väga kring 100kg i alla fall. Jag tror inte så många hade blivit glada av att bli bitna av den.

Ebba hade hittat en skiva i mitt rum idag; Annas blandat 2006. Sjukt längesen. 2,5 år! Det fanns Rihanna-låtar från innan umbrella, Black Eyed Peas, Justin Timberlake, My chemical romance och diverse annat. Nostalgi alltså.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort