I was thinking to myself this could be heaven or above

Jag har nu varit myndig i 3 hela dagar och det har minst sagt börjat bra. När jag kom hem från skolan på torsdagen så stod min kusin från Luleå i köket och hade kommit för att överraska mig. Jag blev jättechockad. Det blev sen middag med familjen och massa tårta.

            


På fredagen hade jag tårtkalas. Vi åt enorma mängder kakor, Carros beställning, och tårta innan vi for upp till Amanda för mer kalas och förfest. Sen blev det dags för det nästan obligatoriska krogbesöket. Jag, Sofia, Emmelie och Amanda for upp på stan och vi hade en sjukt rolig kväll trots den något bristande mängden människor. Men det avgörande är ju alltid vilka man är med. Det var en lyckad kväll, och billig för E och S bjöd på drinkar.

        tårta och carro doing something?        sjal, sudd, shotglas och fickplunta. tack för presenterna :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort