crapday

Jag vaknade helt klarvaken vid kvart i 7 och det verkade som att det skulle bli en relativt lätt dag, iaf morgon. Sen steg jag upp ur sängen. Inte så bra. Jag mådde inte så bra och kan jag inte garantera att jag inte kommer spy ner någon i skolan så stannar jag hemma. Det var den sämsta tänkbara dagen eftersom min mamma hade jobbat natt och skulle sova hela dagen. Eftersom jag mådde bättre när jag sovit några timmar så fick jag börja smyga mig runt i huset. Jag blev effektivt motarbetad varje gång jag passerade köket och mitt marsvin upptäckte mig. Då började hon vissla och skrika och gnälla sådär som marsvin gör när de vill ha mat. Och hon är av den högljuda sorten så jag fick proppa hela buren full med hö och hoppas att det åtminstonde skulle verka ljuddämpande ifall det visade sig att hon ändå inte var nöjd.

Sen har jag gjort matte. Hur länge som helst och hur lite som helst. Som tur var kom Ebba hem och räddade mig. Hon gjorde en perfekt imitation av ett happy sär. Storasyster var stolt, det syntes ju vart hon hade lärt sig ifrån. Sen hade vi särboxning och nyss har vi provat Joels tröjor och konstaterat att de var snygga på oss också.

Och förresten! Säsongsstart för LOST idag! Den har blivit lite jobbig men jag kan ju ändå inte låta bli att kolla. hihi


Kommentarer
Anonym

snygg layout ;)

joo Lost har blivit svinskum men efter ett par avsnitt på den här säsongen blir den svinbra igen :)

2009-03-20 @ 17:45:13

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort