fyndat

Jag har storshoppat i helgen. Eller rättare sagt: min mamma har storshoppat åt mig. Det blev en jacka, ett par slalomskidor och ett överkast. Det senare anser jag vara en rätt onödig sak att äga men jag kan ju testa i alla fall. Har provbäddat min säng och det fungerade. Trodde nästan att den hade blivit resistent mot överkast och att bäddas. När vi kom hem från stan beställde jag en burton dunjacka som är en sån där jättesmart 2-in-1-jacka. Men jag behövde faktiskt båda jackorna och de var på halva priset! Jag är nog en sån där som är lite svag för jackor har jag kommit på. Ganska ordentligt också med tanke på att jag har köpt 6 jackor i olika former och färger inom loppet av ett år. Det slog mig just att det nog är lite fler än normalt. Men som sagt var så behöver jag dem ^^

               

Kommentarer
Sanna

Snygga jackor :)

2009-03-15 @ 18:20:15
Hemsida/blogg: http://emmotsanna.blogg.se/
Sanna

Jo men inte nöjd!

2009-03-16 @ 12:24:33
Hemsida/blogg: http://emmotsanna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort