5 dagar kvar till The Day of Freedom

Har än så länge hunnit träna med min bror och insett hur sjukt svag jag är. Mindre roligt men sen varit och shoppat presenter till mig med pappa. Inte så mycket överraskningsmoment med det men det gör inte så mycket. Har fått ett par skidor och goggles. Woho! Hann träffa både Sanna, Carro och Jim där också. Alltid är det någon. Fick min Burton-jacka igår och den hade inte kunnat vara bättre. Det är så härligt med grejer som överträffar ens förväntningar. Det gjorde min dag iaf.

Ikväll står i alla fall Robinson på schemat. Det ska bli minst sagt intressant att se vad de har för sig på den där ön och kanske främst vad det är för slags människor som har saker för sig. Jag ser fram emot en helt outstanding säsong. Förväntningarna är på topp.

Dags att övningsköra!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort