so long

Den här absolut sista veckan innan ett efterlängtat sportlov har nog varit den absolut längsta på hur länge som helst. Väldigt olägligt. Den segade sig fram och jag kan knappt fatta att det fortfarande är samma vecka.
Men lovet började bra iaf. Var ute med innebandytjejerna i fredags. Vi sjöng en massa singstar men det tog emot lite eftersom det bara var ABBAlåtar. Jag fick också höra på en lång utläggning om varför Christer Sjögren är så jävla grym. J gillar, nej älskar, dansband. och hon är 16... Jag hatar dansband och ännu mer Christer Sjögren. Han kan mycket väl vara en av de personer jag skämtar oftast om. Hela han är ett skämt.


I love Europe-snyggingen

Senare slapp jag dansbandsmusiken då vi for ner till Freibercht och där fick jag förse hans gäster med mat i form av falukorv, tortillabröd och en massa ketchup. Det var också det enda som fanns i matväg.

Igår blev det tjejmiddag hon Ango med Carro, Sanna och Rebecka.  Vi lagade tacopaj och kladdkaka ochv vilka mästerkockar vi är alltså. Pajen blev mer som tacolasangepizzapaj och väldigt ostig men fortfarande god. Kladdkakan blev aldrig riktigt klar och var mer smet än kaka men vi tyckte att det dög ändå. Sen rullade vi in i vardagsrummet för en omgång TP. Carro spöade oss rätt rejält.

Men nu, anledningen till rubriken. Jag far till Gränsen imorgon med M & H för att bo i husvagn, åka skidor, gå på afterski och allt annat som hör till. Åh vad jag längtar! Får bara hoppas att det blir sjukt fint väder också.
Kommer nog tillbaka till helgen nångång.


Kommentarer
Sara

Svar; Jajamensan det kan jag faktiskt hålla med om! :)

2009-03-01 @ 15:19:21
Hemsida/blogg: http://saralundback.blogg.se/
robert

christer är snygg

2009-03-03 @ 17:18:51

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort