Lasse till Kiruna!

Idag hade jag ett riktigt Halleluja moment i skolan när jag fick syn på affischen med Lasse Lindh. Han kommer till TT på fredag och det är gratis gratis gratis!! Vilken underbar fredag jag kommer ha. Ibland händer det bra saker här i stan faktiskt och det är jag ju glad för. Nu återstår att se vem jag ska dra med mig eftersom alla verkar åka iväg i helgen.

Annars var den här dagen inte mycket att hissa upp i flaggstången. Jag slapp bara redovisa engelskaarbetet om Nya Zealand som jag inte var klar med på långa vägar. Det åtgärdades när jag kom hem.

Svenska Hjärtan- Lasse Lindh. Nostalgi!


Kommentarer
Märta

JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG! arg arg arg. det är orättvist. jag vill också gratis titta på lasse. hela världen är emot mig. fan också.

2009-04-02 @ 19:00:04
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/
anna

och det är ingen som fattar hur stort det är eller ens vem han är här.

Emmelie frågade om det var en kompis till mig. det säger väl en hel del?

2009-04-02 @ 21:15:24
Hemsida/blogg: http://dukankallamiganna.blogg.se/
Emelie

Sv: Nej, det är nog en term som måste definieras av oss själva. Kanske ett projektarbete? Att skapa broskkrigaren i sin storhet.

Och angående Lasse, jag lyssnade på låten men kan inte minnas att jag hört den förr. Tragisk jag känner mig :P

2009-04-02 @ 21:28:06
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort