Fever fever leave my heart alone...

Det var väldigt väldigt opassande att gå och bli sjuk idag. Min systers fel som blev sjuk i måndags och nu har smittat mig. Hade ont i halsen redan när jag vaknade och sen kom huvudvärken och febern senare. Tänker ändå tvinga iväg mig till skolan imorgon nerdrogad med Ipren. Det är ju födelsedag! och då får man vara frisk vare sig det passar eller inte. Jag kan ju däcka när jag kommer hem eller nåt.
Det enda jag har gjort idag är alltså att sova, frysa och kolla på tv. En mycket givande dag skulle jag inte vilja påstå.

En sak har jag faktiskt lyckats med: ladda hem Billie the Vision and the Dancers skiva. Alldeles gratis och alldeles lagligt! Det gick inte att få fram sidan för någon dag sen så jag blev glad när det fungerade nu.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort