Det börjar kännas

Vi har alldeles för mycket prov just nu. Men det har vi alltid. Nog för att det iaf känns som att det har gått bra med de tre som avverkats sen i onsdags förra veckan men det känns att jag behöver en liten paus igen. Påsklovet är för långt borta, som alla lov. Nu sitter jag med körkortsteorin och tvivlar starkt på att jag ska kunna klara provet lika bra som jag hoppas. Det är nånstans kring 270 sidor man ska lära sig och man kommer inte kunna få tröstpoäng de onödiga saker man bemödat sig att lära sig och tryckt in som svar på provet fast det inte efterfrågades. På normala prov utan kryssalternativ kan man ju svara med det man kan och inte hänga upp sig så mycket på vad frågan egentligen gällde. Det går ofta att se som en tolkningsfråga eller lite jeopardy; där jag säger svaren och frågorna förhoppningsvis funkar. Det är inte så svårt.

Jag får äta lite glass nu och sen hinna sova en hel del så löser det sig nog. Det är ofta ett plus att ha huvudet i någorlunda bra skick när man ska ha det med sig det på prov. Inte för att jag nu har försökt lämna det hemma nångång men om jag inte syns till imorgon så har jag förmodligen gjort ett riktigt bra försök.


Annas special special

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort