Dessa jävla jävla bedragare

Hemma hos familjen Bylund är vi en aning upprörda. Anledningen är inte att det har ringt en massa arga skåningar och annat folk, utan själva anledningen till att de har ringt. Det visade sig nämligen att de trodde att min bror hade sålt iPhones till dem på blocket men skitit i att skicka dem. Så var självklart inte fallet. Men tydligen så har någon idiot använt Joels uppgifter och allt till att skaffa två olika konton och registrera två olika mobilnummer i hans namn som han sen använt till att lura folk på pengar på blocket. Kontona visade sig vara öppnade i Göteborg. Nu är polisen inkopplad och vi får hoppas att den där jäveln åker fast. Det intressanta är hur den här människan måste ha gått in på banken med falskt ID och lyckats öppnat kontona.

En lite mer positiv sak var att jag fick VG på körkortsteorin och MVG-- på matten. woho! Och skolan var för övrigt invaderad av ryssar som letade efter "the sports room". Jag förklarade vägen till gympasalen som jag antog att han menade och har nu en rysk vän. Kind of.

Kommentarer
Emelie

Vad sjukt :o Trist att ni blir beskyllda för sånt där när det inte är erat fel.

2009-03-23 @ 22:27:19
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort