det nya 12-stegs programmet?

Jag la märke till något väldigt intressant idag; folk var ute och gick med stavar som aldrig förr. Och inte vilket folk som helst utan såna där som ser totalt slitna, nerknarkade och trötta ut. De jag starkt misstänker har åtminstone alkoholproblem. Men kanske är det dags för dem med att bli hälsosamma nu? Att ta tag i stavarna och gå för livet. Jag blev i alla fall ganska imponerad av att de försöker. Även om de nu inte är såna där människor jag misstänker att de är så vet jag med all säkerhet att de inte brukade gå många meter om dagen. Eller så är de människor med problem som fått hjälp i form av ett par svartgula stavar. Hur det än är så är det ju jättebra.

Det kanske är det man ska göra. Bota alla sina sorger och problem med ett par stavar. Men om det nu funkar eller inte har jag ju inte frågat förstås...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort