"what is life?"

Biologin gick väl inte riktigt så bra som jag hoppats men det återstår att se om jag är nöjd på måndag. Fast med Ullis fart kanske vi får tillbaka proven innan sportlovet. Jag har i alla fall hunnit få men av biologilektionerna: jag trodde på fullt allvar att låten "What is love?" med Haddaway hette "What is life?" alltså precis det vi har läst om på lektionerna. Suck. Men nu har vi ett soundtrack till framtida prov. Vad nu det ska vara bra för?

Faktum är att det här nog var det absolut roligaste provet jag gjort någonsin. Inte för att det var kul att göra det utan för att våran kemilärare kom in. Henne brukar man inte heller bli glad av att se. Bara om hon, som idag, säger att man ska få åka till Sthlm gratis i två dagar om två veckor. Tyvärr måste jag och Carro åka dit av anledningen att vi ska på kemikonferens men hey, vi kommer ju hinna shoppa för det! Det är inte ofta kemilärare förgyller ens dag men det sker.

Trevlig helg.

Kommentarer
Emelie

Vi har ju en lastbilsflaksvisa om inte annat!

Jag är en aning bitter för att ni fick åka till Stockholm :P

2009-01-17 @ 01:28:54
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
Emelie

Haha det är väl det då :)

2009-01-17 @ 19:39:16
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
rova

O herregud att åka tåg till sthlm!!! det är hemskt, när vi åkte med klassen till gbg var fan det värsta jag varit med om.. ska i fortsättningen flyga överallt :P

2009-01-18 @ 03:22:54
Hemsida/blogg: http://privatpolitik.blogg.se/
Agnes

Haha, man kanske skulle byta till miljo? :p

2009-01-19 @ 10:55:54

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort