Så väldigt udda.

Såg de sista 10 minutrarna av den sista värdelösa handbollsmatchen mot vilka det nu var och upptäcker till min förskräckelse/ skadeglädje/ fasa/ förundran att en spelare från det andra laget (vilka de nu var) heter Kukock. Jag kunde bara skratta och tycka att han hade tur som inte bor i Sverige. Och hoppas att han inte flyttar hit heller, för sin egen skull. Tänk vad han skulle få skämmas, tänk på alla de stackars pryda männniskor som skulle explodera av genanthet och tänk vad hans barn skulle bli retade. För det skulle de nog med all säkerhet bli. Men om man hellre vill tänka positivt kan man ju bara föreställa sig vad underhållande folk skulle tycka att det var att känna en i Kukockfamiljen. Eller så kanske det namnet skulle vara väldigt uppskattat i porrbranschen. Vad vet jag. Sen kan jag ju sluta med att tillägga att jag blev erbjuden nyhetsbrev med erotiskt innehåll när jag beställde Sims 3 (!) från CDON idag. Jag tackade nej.

Kommentarer
Emelie

Svar: Ja det gör vi. Kul! :(

Haha, jag hade velat vara kompis med nån som heter så :)

2009-01-27 @ 23:45:51
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort