En liten att-göra-lista

 Jag har en hel del att planera känner jag:

  • För det första fyller Linda 18 på söndag! Vad ska man köpa? Den presenten lär bli försenad i vanlig anna&märta-ordning. 
  • För det andra så åker ju jag och Carro till Sthlm på torsdag. Det är nästan så man måste börja packa och verkligen dags att kolla upp lite hållpunkter för de två dagarna. Det känns som att det blir jättejobbigt att bara irra runt där på stan.
  • För det tredje så åker jag och Sofia till Spanien med skolan i maj. Visst är det länge kvar men jag tror att jag måste förnya mitt pass i år och såna saker. Sen fattas det fortfarande pengar... Jag får nog övertala mina föräldrar att betala en del där.
  • För det fjärde så hade jag verkligen tänkt hinna ta körkort innan sommaren men det borde inte vara nåt problem. Det måste bara göras också.
  • För det femte så blir det Peace & Love i Borlänge i juni. Boka resor måste göras redan nu. Helst förra veckan. Då kunde vi ha kommit ner till Sthlm för 300kr. Inte illa, inte illa. Nu blir det väl det dubbla. Fast till våran stora lycka så har vi upptäckt att vi inte behöver åka tåg. Inte ens sitta hela natten i en alldeles för obekväm stol i alldeles för många timmar.

  • För det sjätte (börjar bli lite tjatigt känner jag) så borde min dag ha slutat för 25min sen. På grund av mitt nya killer-schema har jag insett att jag måste gå och sova några timmar tidigare. Jag går alltså på övertid nu.

 Nighty, nighty


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort