Lame söndag

Har bara tagit det lugnt idag och verkligen inte gjort något speciellt. Det mest uppseendeväckande jag har varit med om idag handlade om en paprika. En helt vanlig röd paprika, trodde jag. Men inuti gömde sig en grön paprika! En helt naturlig variant av "two-in-one"-konceptet. Kors i taket tänkte jag medan jag studerade de röda och gröna paprikabitarna som la sig i en mycket färgglad hög på skärbrädan. Som ett krossat schackbräde i fel färger. Det säger väl rätt mycket om hur händelserik den här dagen var. Fast jag har även ägnat mig åt utbildande och kulturella saker. Alltså räknat matte och kollat på film. Vi såg en film som hette Falon. Bra var den.

Det var inte för än för typ 10 minuter sen jag insåg att jag ska till skolan imorgon. Det känns sådär med tanke på att vi börjar 8 och slutar halv 5... Men jag hann ju vara lyckligt ovetande ett bra tag. Hoppas det är god mat. Då kan man låtsas att man är där för att äta om inte annat. 

Sjukt bra cover på Arctic Monkeys "Fluorescent adolescent" med Kate Nash.
(jag har blivit väldigt into Kate Nash på senaste)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort