I'm going down.

Jag lyckades smita iväg från mina biologiböcken och sitter istället här och skriver för tillfället. Inte för att det var svårt att fly ifrån dem men det är desto svårare att fly från paniken jag har inför provet. Jag kan ju ingenting! och nu är det serious shit här. Det kan gå illa, riktigt illa... Om jag nu skulle vela så har jag ju en anledning att sitta här. Den heter romananalys på svenskan till imorgon. Muntlig redovisning som uppvärmning innan den riktiga dödsstöten på fredag. Just att det är muntligt är ju inte så farligt men det känns som att betyget hänger på den här sista saken i kursen. Det kan bli två obehagliga dagar.

Men går det dåligt kan jag skylla på mina syskon; de pratar alldeles för mycket och är alldeles för trevliga. Dessutom gillar jag att misshandla dem med bullpåsar på fritiden fast det är rätt tidskrävande eftersom man måste slå hårt och länge innan man får någon rolig reaktion alternativt att påsen och bullarna går sönder och kletar sig fast i deras kläder och på golvet. Men de gillar att äta från golvet och hade jag fått bestämma hade de bara fått äta från golvet. Det är nämligen väldigt praktiskt eftersom man inte behöver diska mer än grytorna man lagade maten i. Men nu tycker ju våra föräldrar att vi ska vara civiliserade så de får bara göra så i

Tillbaka till biologin. Det finns faktiskt en positiv sak med biologi: att man har världen bästa sömnmedel i form att några hundra ihopbundna pappersark. Det enda som möjligtvis fungerar bättre skulle väl bara vara fysikboken. Väldigt användbart vid svåra sömnproblem. Alla borde skaffa sig en.


Kommentarer
Emelie

Nästa vecka får vi ju sömnmedel #2, äntligen. Dessutom i ny upplaga, typ en miljard sidor lång! Tänk så många extra ångestladdade sovtimmar vi får då! Härligt.

2009-01-15 @ 15:52:59
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
Sara

sv: 3ans bok finns på domus faktiskt :) tvåan och ettan var slut när jag köpte :S

2009-01-15 @ 17:11:11
Hemsida/blogg: http://saralundback.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort