som tur var slapp jag hela havet stormar, men inte andra otrevligheter

Hela dagen verkade bli en enda lång labdag. Min sovmorgon blev brutalt överkörd av biologilab i 3h från kl.8 och efter lite lunch bytte vi till kemilab. Väldigt uttröttande. Den där romanpresentationen på svenskan som jag oroat mig lite för blev skrattretande lätt i jämförelse. Alltid nåt positivt!

Min kära lillebror fyllde 16 idag och har självklart haft barnkalas för alla sina inte riktigt lika kära vänner. De slukade nästan allt som fanns i tårtväg och hällde i sig allt som fanns i flytande form. Sen fick de tyvärr för sig att basta och när jag tillslut lyckats få tag i lite tårta vandrar de ut i köket i mina och ebbas handdukar. Ingen trevlig syn precis. De skulle snöbada så när de kommer in förvandlas hallen till en isvattensjö. Kakorna hade de vem-kan-trycka-in-flest-i-munnen-tävling med så de är borta för alltid. 
Folksamlingen uppehåller sig just nu i vardagsrummet och jag börjar tvivla på att de någonsin ska ge sig av. Jag får väl släpa ut dem så småning om.

Jag har sovmorgon imorn till 9.40. Kanske ungefär min sista förrutom torsdagarna. Det är tragiskt.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort