Den hurtigaste grannyn världen någonsin har skådat

Kokostoscakakan är bakad och presenten är utklurad. Snart ska vi bege oss bort mot dalavägen för att fira vår kära vän på bemärkelsedagen. Den är egentligen imorgon men firandet sker idag. Vi har såna där sifferljus med en etta och en åtta och en nallebjörn  vid varje nummer. Men på grund av nallarnas oestetiska placering får hon fylla 81 i år istället för 18 fast om jag känner Linda rätt kommer hon inte ens märka det. Annars så kan hon ju ta det som en komplimang och se det som att vi tycker hon är en mogen kvinna. Lite övermogen kanske? Nej nu blev det negativt igen...
Nu får jag nog gå och övervaka Märtas photoshoppning för det är nämligen det enda jag kan hjälpa till med på den fronten. Photoshop är inte riktigt min grej. Paint däremot är jag kung på.


Kommentarer
märtan som det är mest synd om i hela världen

har hon flyttat linda? tänkte dalavägen... Nej vet du vad anna, take away the a! NEJ inte DET aet, hon bor INTE på dlavägen. Hon bor på dalvägen. (= 7 I believe även om jag ska ha det till 14...

2009-01-26 @ 00:21:17
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort