2009

Första inlägget för i år alltså. Året började lite tveksamt på nyår, men det började iaf. Åt middag och myste med vänner och sen for vi upp på stan. Det var det som var den tveksamma biten. Fira nyår på stan är årets mest överskattade händelse. Verkligen. Om man nu inte är aspackad, då är allt kul...

Veckan slutade igår på ett väldigt trevligt sätt: jag var på tjejmiddag med Carro, Sanna och Rebecka. Tyvärr gick inte allt enligt planerna i matväg och vi tvingades improvisera på coop pg.a. kirunabornas plötsliga köttfärssug. Men det slutade lyckligt som tur var. De blev mycket prat om det mesta under kvällen och mätta och belåtna var vi väldigt länge. Verkligen värt att göra igen!

Nu är det dags för mer mat snart, fast hos Märta.

Kommentarer
Sara

Det låter som ett bra veckoslut :)

2009-01-08 @ 17:01:00
Hemsida/blogg: http://saralundback.blogg.se/
Anonym

sv: min blogg är bara så Hm.. Vad heter det nu igen? Orginell typ?! :)

2009-01-09 @ 23:16:03
Sara

Haha oj, jag råka skriva att det var av mig "sv: min blogg är bara så Hm.. Vad heter det nu igen? Orginell typ?! :)" var från mig iaf :)

2009-01-09 @ 23:16:37
Hemsida/blogg: http://saralundback.blogg.se/
Sara

råka glömma* jag är trött, sorry! :D

2009-01-09 @ 23:17:06
Hemsida/blogg: http://saralundback.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort