walking the green mile

Idag var det matteprov sista lektionen. Lagom sent för att man ska hinna sitta och skruva på sig hela dagen. Det är bättre att få det gjort på förmiddagen, tycker jag i alla fall, men provet var ju inte alls lika hemskt som jag trott faktiskt. Det kan ha gått bra, eller så har jag missförstått så att jag tror att det gick bra. Äntligen fick jag gå och sova på en gång efter skolan, har haft tid att göra det på några veckor. När jag vaknar av att Ebba kommer in i mitt rum ser jag att någon ställt en stol framför mig i själva sängen och jag kan inte komma på om det är morgon eller mitt i natten trots att jag har öppnat ögonen och tydligt tänker tanken "Är det dags att stiga upp eller får jag sova några timmar till?".  Mycket märkligt. Det visar sig att jag ligger på soffan i vardagsrummet och att stolen inte alls är någon stol utan ett soffbord. Den står inte heller i soffan utan på golvet. Middagen är dessutom klar.

Jag kan förresten meddela att jag mer eller mindre hatar halebop. De ruinerar mig. Mina pengar tog helt oväntat slut under samtalet med märta. Tydligen så hade jag inte fyllt på pengar tillräckligt nyligt så samtalskostnaden var kanske fyra gånger högre än vanligt. Jag fick helt enkelt använda den betydligt billigare hemtelefonen (vilket jag borde gjort från början).

För alla som inte förstod rubriken så är golvet i skolan grönt. Hemskt grönt.


Kommentarer
Emelie

Jag brukar också drabbas av lätt förvirring när jag vaknar. Det kan vara lite läskigt ibland :P

Och ja, Halebop luras och ibland säger de inte ens till att ens fria sms-period (inkluderat bättre samtalskostnad) är slut, så man i godan ro pratar eller smsar på... Dålig stil tycker jag >:(

2009-02-11 @ 14:57:46
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
anna

det är väldigt dålig stil.. de meddelar aldrig sånt till mig. :(

2009-02-12 @ 17:38:11
Hemsida/blogg: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort