Utmanad

Jag har blivit utmanad av Emelie.

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett inlägg i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

Mina sju sanningar:

1.Jag gråter lite ibland när jag äter. Eller egentligen så rinner det några tårar bara och det är inte för att jag blir känslossam. Jag vet inte riktigt varför det är så, men har en gissning om att det sker när jag äter lite för fort.

2. Jag är en långsam person. Jag går, tänker, bestämer mig, skrattar, städar och äter långsamt (därför går resonemanget ovan inte riktigt ihop, men t.o.m. lånsamt kanske kan vara för snabbt).

3. Jag har opererat mig 4 gånger. Halsen, öronen och nån annanstans som jag inte minns. Lite här och lite där alltså.

4. Jag är en obotlig tidsoptismist. Jag tror att jag hinner allt alltid. Springer ungefär alltid till bussen samma minut som den ska gå och ibland en eller två minuter efter. Trots det så har jag intemissat den på ett bra tag nu, jag springer alltså tillräckligt fort.

5. Tomater är det äckligaste som finns! Fick nästan kvälvningar när jag försökte mig på två körsbärstomater här om dagen. Det där slemmiga rinniga är helt enkelt för vidrigt.

6. En gång när jag var typ 12 så tappade jag talförmågan helt under en kväll. Jag kunde helt enkelt inte prata längre utan fick bara fram nåt slags pffltlpllffljud som jag inte alls tänkt säga. Jag förstod vad alla andra sa men kunde inte komma på några ord alls själv. Kommer ihåg att jag tyckte ordet tandborste var speciellt roligt när jag kunde säga saker igen. Måste ha drabbats av någon slags tillfällig tumör för allt fungerade som det skulle sen.

7. Jag är sämst i världen på att få saker gjorda. Kanske främst i mitt rum. Allt är halvfärdigt eller på en att-göra-någongång-i-framtiden-lista längst bak i huvudet.


Kommentarer
Emelie

Hm, hon lärde sig alltså inte av sitt misstag med oss ;S Eller så kanske det var en annan människa ni var med. Jag minns inte vad hon hette dock.

2009-02-16 @ 23:30:26
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort