Ja det är tragiskt.

Vilken hemsk dag. Kemiprovet gick inte alls bra, inte på något sätt. Förut hade jag varit missnöjd med ett VG men nu skulle jag tycka att det var ett mirakel om jag får G. Får se nästa vecka hur det gick. Tur att vi inte har nån kemi imorgon så helgen slipper bli förstörd. Fast det verkar ju ha gått dåligt för de flesta så det kanske inte är mig det är fel på. Jag har tröstätit massa godis efter skolan. Det var synd om mig. Godiset köpte jag för klassens pengar som jag och Carro fått när vi pantade burkar. haha. Men jag har ju bara lånat dem. En till tragisk sak är att jag har sträckt baksidan på låret och inte kunde gå på träning. Det patetiska är att jag sträckte mig när jag satte mig i soffan. Ingen idrottsskada här inte...

Jag lyckades ta mig ur min självömkan lite när det visade sig att min H&M beställning hade kommit. Nästan allt jag hade beställt kom, tror jag. Jag kommer inte riktigt ihåg allt vad jag beställt. Det var lite synd att linnena jag beställt var helt konstiga färgeer och att klänningen var så lång att jag såg ut som en skolfröken. Jag överväger att fålla upp den men det kan hända att jag är för lat. De jättesnygga skorna var lite för höga också men jag kanske överlever. Har provgått dem här hemma och det funkade men det är väl inte riktigt samma sak som att gå ute. Och jag vet inte när jag ska ha dem... Men de var fina! Tror jag har lite för korta ben för klänningen där, den slutade inte ovanför knäna på mig. Men då får man ta fram saxen.

                                                  

                                                                                                            


Kommentarer
Emelie

Åh vad fina grejer du beställde! :) Skorna kanske jag snor av dig nån gång när du inte ser, så du vet.

Kemiprovet var typ det värsta jag varit med om på väldigt länge :( Det är sånt som gör att man önskar att man aldrig började NV!

2009-02-20 @ 15:25:14
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort