"Praktik" på röntgen

Jag och Carro stod utanför röntgenavdelningen på sjukhuset vid 8-tiden och fick börja med att byta om till sjukhuskläder. Våra var dock mycket snyggare än de kirurggröna kläder Emelie och Robert fick ha förra året. muahaha

nästan snygga och väldigt bekväma

Vi gick runt och kollade på olika röntgenmaskiner och fick bland annat se en hjärnröntgen i CT:n. Lite intressant var det ju men jag skulle inte vela arbeta där precis. Så intressant var det inte. Det fanns en doktor som såg ut lite som en galen Einstein och håret var i stil med Lasse W:s mindre smickrande perioder. Blev lite irriterad över att de sysselsatte oss med en massa onödiga saker bara för att men vi slutade ändå vid halv två vilket var helt ok.
Sen var det bara att åka hem och försöka sig på att göra lite kemi innan jag skulle åka upp på innebandyn. Slösade bort en och en halv timme ungefär på att åka upp, hitta Olivia som säger att vi inte alls har träning och sen åka hem med bussen. Jag blängde ilsket på en spelare från herrlaget på vägen ut. Allt var deras fel. Sen hade jag glömt telefonen hemma så jag kunde inte ringa pappa och fick ställa mig på busshållplatsen. Bussresorna var slut och jag hade inga pengar. Jag fick se snäll ut och åka gratis. Under resan lyckades jag nästan bryta av min biobiljettpresentkort och då hade det varit riktigt eländigt. 

Nu ska jag försöka sova så att jag förhoppningsvis vaknar med lite vett i skallen. Börjar med körkortsteori kl.8 och sen vidare till Logica. Det behöver man inget vett för om jag har tur.

Kommentarer
Emelie

Går du i innebandy?

Jag kan inte se bilden på era kläder, men jag tror ändå att jag och Robert definitivt var snyggare förra året ;)

2009-02-17 @ 13:06:03
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort