Ibland lönar det sig

På fredagar har jag bara tre lektioner upptäckte jag i morse till min förtjusning. Alla andra i klassen har två men tre duger också. Jag måste också påpeka vilka fjäskiga lärare vi har haft idag. Georg var väl bara som vanligt men de faktum att han dök upp idag efter en dag hemma kan ju ses som lite fjäskigt med tanke på att min hjärna i princip gick sönder igår, som någon så fint uttryckte det. Klart han var tvungen att komma och hjälpa till att laga mig. Fast han lyckades inte så bra. Sen har vi ju vår "älskade" Ullis som gjort ett alldeles eget häfte med uppgifter till oss och lagt till massor med bilder i färg, vilket hon noga anmärkte på så vi skulle bli glada och nöjda. Och sist men inte minst har vi dagisMona som jag och Sofia har spanska med. Hon slog de andra med hästlängder och både gav hela gruppen MVG på uppgiften vi lämnat in och bjöd oss på saft och bullar. Flera bullar och flera glas saft. Därför gillar vi Mona och därför gillar vi spanska!

[image-upload-116-748223.jpg]     [image-upload-105-785234.jpg]
Den största jag kunde hitta såklart.           Så glada (?) blir man bara på spanishclass.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort