Favorit i repris

Men inte på något positivt sätt. Rättare sagt motsatsen till en favorit. Jag åkte hem med halv två bussen och höll på att frysa ihjäl på busshållsplatsen för att den var så sen. Bussplinggrejen var trasig så jag fick åka gratis. yes! När vi kommer till Signalen ropar busschauffören "Vart ska du av?" och funderar en sekund på om hon är dum i huvudet innan jag svarar "Tuolla". "Jaha, men tuollabussen körde nyss förbi". WHAT? INTE IGEN! Bussen fick tydligen bara till signalen så jag fick kliva av. Väldigt bittert. Och det är inte ens första gången det händer. Jag skiter tydligen i att kolla vad det är för buss och då blir det inte så bra... Jag gick i alla fall in på ICA och hängde, tjuvläste tidningar  och kollade på Ben & Jerry's. Sen när nästa buss kommer, mycket försenad så känseln i fötterna hunnit försvinna, så är det samma chaufför som kollar medlidsamt på mig och frågar om jag stått där hela tiden. (en halvtimme) Det sa jag att jag inte hade men fick åka gratis. yes!

Kemiprovet fick jag ett helt G på med 2,5p marginal. Väldigt oväntat så jag är nöjd. Det måste vara första gången jag är nöjd med ett G.

Kommentarer
Sara

Nej men vad skämmigt att hoppa på fel buss :S :)

2009-02-21 @ 23:30:04
Hemsida/blogg: http://saralundback.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort