Because you're worth it

Helgen hade lite smått och gott att bjuda på. I lördags var jag på klassfest vilket alltid är trevligt. Det går som inte att misslyckas riktigt. Och innan det hann jag städa mitt rum. Jag har städat! Det var värt en liten klapp på axeln för att vara mig. Jag kommer som vanligt inte ihåg när det hände sist men det var skönt att få det gjort. Nu är mitt rum mysigt igen.
Jag borde sitta och umgås med mina matteböcker men jag har tagit en liten paus kan man väl säga. Det är matteprov imorgon, dödens dag om man vill vara dramatisk. Av någon helt otrolig anledning har jag också hållt mig vaken sen jag kom från skolan och har hunnit boka in en körlektion på torsdag. Min första faktiskt och det blir nog kul. Jag kunde inte låta bli att driva med Ebba om hur hon som ringde pratade, det går inte att förklara men jag lät som ett sär, och hon trodde mig. Hon tror mig alltid. Haha. Jag har faktiskt fått henne att äta en papperskossa en gång. Inte i naturlig storlek då men någon slags storlek var det ju..

Sen har vi en liten händelse vid köksbordet idag som visar på min brors enastående intelligens och fåfänga.

J- Vems är den där svarta hårsprayen? (han ville veta vem han snodde av)
A- Vilken?
J- Men den där lilla. L'Oréal eller nåt sånt. Den är jättebra!
A- Jaha... Du menar min värmeskyddsspray?! 

Kommentarer
Emelie

Haha, jag är glad att jag har en bror som är helt obrydd, så jag slipper uppleva att mina "hårsprejer" blir snodda! :)

2009-02-10 @ 00:48:04
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
Henkis

Lagom obrydd grabb joel!

Kan se det framför mig så lätt.

Fast jag hade med lätt kunnat göra något liknande.

Glöm inte baka!

2009-02-11 @ 14:34:10

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort